niedziela, 7 lutego 2010

Po Ergowiosłach

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających!
Na samym wstępie przepraszam, że dopiero piszę o swoich wrażeniach z XIX Ergowioseł. Cały tydzień byłem zabiegany, do tego jeszcze treningi, a rodzince też chcę poświęcić jak najwięcej czasu. Wracając do sedna sprawy. Wiecie, że udało mi się po raz ósmy wywalczyć tytuł Mistrza Polski na ergometrze wioślarskim:-) Jednak dwie godziny później nie dałem rady Mariuszowi i trzeba oddać szacunek za podejście do zadania. Widać było, że nie pierwszy raz siedzi na ergometrze i koordynacyjnie radzi sobie. Dla mnie najważniejsze jak napisali wGazecie Wrocławskiej WYGRAŁA IMPREZA!!! Cel, który miałem nadzieję osiągniemy wspólnie z klubem został osiągnięty. Choć moj pomysł na początku był odbierany jako powiedzmy dziwny, sprawdził się i za rok będzie jeszcze lepiej:-) Mam kilka pomysłów, które jesteśmy w stanie zrealizować. Pytanie tylko czy Hala Orbita to wytrzyma?
Pozdrawiam Kieras

Brak komentarzy: