sobota, 20 marca 2010

Urodzinowe podziękowania dla Gazety Wrocławskiej

Dzień dobry,
Dziś mam okrągłą 31 rocznicę i czuję się z tym świetnie:-) Tak naprawdę gdyby nie Michał i Jasi, po których widzę jak czas szybko leci nie przypuszczałbym ile lat skończyłem. Jednak to stara prawda, iż mamy tyle lat na ile się czujemy i choć mawiają "30-tka mija torba dłuższa od k..." to jestem w kwiecie wieku i tak właśnie się czuję. Jak już wspomniałem w tytule kolejnego posta, bardzo dziękuję Gazecie Wrocławskiej za pamięć i wpisy od kibiców. Właśnie, "koleżanka" uświadomiła mi, że ostatnie urodziny w domu obchodziłem w 1999 roku w terminie. Bardzo dziękuję jeszcze mojej rodzinie za wsparcie i wyrozumiałość w dążeniu do celu i pomysłach jakie mam.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję Paweł

Brak komentarzy: